JAAA we mogen meee!!! :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Doloris Block - WaarBenJij.nu JAAA we mogen meee!!! :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Doloris Block - WaarBenJij.nu

JAAA we mogen meee!!! :)

Blijf op de hoogte en volg Doloris

11 April 2014 | Nederland, Amsterdam

De wereld zien, vliegtuig, warm land en gratis. Woorden die ons goed in de oren klonken. Wat een geweldig idee van onze vriend om ons hiervoor op te geven. Een reis helemaal gratis!!

Wat super dat ik even van de straat af mag en gewoon in een vliegtuig mag zitten en naar een warm land mag reizen. Wie had dat gedacht?!

Want jaaaa we hebben het vandaag gehoord dat wij als groep mee mogen. DE ZWERFJONGEREN GAAN OP REIS!!!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doloris

Ik ben Doloris Block en ben 18 jaar oud. Samen met mijn vrienden leef ik op straat in Amsterdam. Het is altijd gezellig met hen! Over een half jaar verwacht ik een lief klein baby'tje!

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 1640

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

27 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 April 2014 - 30 Mei 2014

Verleg je grenzen!

Landen bezocht: