Vandaag is dé grote dag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Doloris Block - WaarBenJij.nu Vandaag is dé grote dag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Doloris Block - WaarBenJij.nu

Vandaag is dé grote dag!

Blijf op de hoogte en volg Doloris

18 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Een paar weken kregen we het te horen dat we mee mochten op reis. We waren door het dolle heen en konden het amper geloven. Mochten wij als zwerfjongeren echt mee? Mochten wij echt dat vliegtuig in?

Toen het tot ons door drong dat we echt mee mochten sloeg bij mij de paniek om. Ik moest nog zooveel regelen voordat ik weg kon. Ik had niet eens een geldig paspoort, ik had geen kleren om mee te nemen, ik had geen koffer om het in te doen en ik wist nog niet hoe we naar schiphol zouden komen. Want ja zo ben ik, een stresskip.

Gelukkig had ik daar mijn vrienden en wist ik wat ik aan ze had. Zij hebben mij goed geholpen om alles voor elkaar te krijgen. We hadden er zo’n zin in, we hebben het er constant over gehad. En dan vandaag… vandaag is het EINDELIJK zo ver!

We gaan op reis, we gaan gewoon met het vliegtuig ergens heen. Ik heb er zoveel zin in!
Ajuu paraplu Nederland, ik ga genieten van het mooie weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doloris

Ik ben Doloris Block en ben 18 jaar oud. Samen met mijn vrienden leef ik op straat in Amsterdam. Het is altijd gezellig met hen! Over een half jaar verwacht ik een lief klein baby'tje!

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 1637

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

27 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 April 2014 - 30 Mei 2014

Verleg je grenzen!

Landen bezocht: